24. august 2007

Blå Marimekko/blåstripet Knøtte-MT m/matchende BuggyBoots og hjelmlue









2 kommentarer:

Anonym sa...

å du var fink til å sy da!!Jeg sitter her å surfer litt på nett og kommer over så mange nydelige meitaier...har nettop oppdaget tett inntil....har selv en datter på 8 mnd og må innrømme at det ser virkelig koselig ut å bære barnet i en slik en-både for mor og barn....det er mange som syr slike for salg og prisene ser jeg varierer litt...vi er en del mødre som har fallt litt for dine mt.
alldeles nyyydelig er de:)
skal følge med på det du lager jeg ja...
er helt imponert her jeg sitter og drømmer om noe jeg for ikke så lenge siden ikke visste hva var en gang

Oschageek sa...

Ååå, så koselig tilbakemelding å få på en fredagskveld :D
Så hyggelig å høre at dere liker det jeg lager.

Kan skrive under på at det er kjempekoseligt å bære minsten på denne måten ja. Bare så alt for synd at jeg ikke visste om denne typen bæring med de to største. Både jeg og minsten stortrives med å bære både i sjal, MT, ringslynge og patapum.

Hører gjerne i fra dere igjen :klem: